Gemeente Heemskerk en SIG

De gemeente Heemskerk is eigenaar van kinderboerderij Dierendorp. Maar het dagelijks beheer is in handen van SIG, organisatie voor ondersteuning van mensen met een beperking. Als onderdeel van dagbesteding dragen cliƫnten van SIG zorg voor de praktische taken, zoals het verzorgen van de dieren en het onderhouden van het terrein. Een mooie samenwerking waarbij de kinderboerderij een recreatieve educatieve, sociale en therapeutische functie heeft.

Maak gerust een praatje met de verzorgers. Ze vertellen je graag over de dieren en waar je op moet letten als je ze wilt benaderen, aaien of vasthouden.

Vragen of tips?

Mail naar dierendorp@sig.nu of bel 0251 23 81 91. De medewerkers van de kinderboerderij staan voor je klaar.